joi, 14 mai 2009

Placintele cu loboda



aici sunt cu adaos faina

Am incercat reteta de aici:http://gourmandine.ro/aluaturi-sarate/placinta-cu-loboda/

Mi-au placut!Dar trebuie unele modificari:

La aluat :daca pui doar putina faina(peste 1 kg) cand incep sa creasca apar crapaturi.Aluatul este destul de uleios ,asa ca nu l-am mai uns inainte sa pun umplutura.Deci daca marim cantitatea de faina o marim si pe cea de drojdie,sau reducem uleiul.Ca sa arate ca in reteta originala,ca niste painici!Ale mele arata ca un aluat de foitaj,nu atat de crescute,dar crocante.Si asa sunt bune!

Umplutura:mi s-a parut cam multa loboda,asa ca dupa ce am curatat-o am cantarit-o si am avut 250 g,am pus frunzele de la 2 cepe,600 g feta ,150 g branza dulce,1 lingurita piper,1 lingurita zahar,1 legatura mare marar.A fost destula!Cand sunt calde se simte gustul acrisor al lobodei,reci in schimb se simte cel de marar si branza.
Am impartit in 16 bucati,dar am facut doar 15 placintele,dintr-o parte am facut saratele,vazand cat de gras este aluatul.Le-am uns cu oul ramas,am presarat putina sare,boia iute si susan.Si ele au fost bune!
Concluzia:merita facute!ai ceva de rontait dimineata/peste zi,si de ce nu seara,cu o cana de lapte batut!

Niciun comentariu: