luni, 18 mai 2009

Placintele cu branza si mere



M-a apucat mania placintelor!Le-am facut de nu stiu cate ori,cu:mere,branza dulce,cu branza si marar(fara zahar),cu dovleac,nuci,ciocolata,etc.Fiul meu mi-a spus intr-o zi ca ar fi bine sa-mi deschid o cofetarie,daca tot imi place sa le fac!

Reteta este tot cea de aici:

http://amalia-mylife.blogspot.com/2009/03/buchteln-prajiturele-din-aluat-dospit.html

numai ca de data asta am modificat putin aluatul si anume:

Aluat:

150 g unt
1 kg faina
200-250 lapte in functie de marimea oualelor
4 oua mari
50 g drojdie proaspata
coaja lamaie sau lamaie si portocala
1 lingurita sare
3-4 plicuri vanilie
150 g zahar

Umplutura pt 1/2 din aluat:

zahar (5-6 Linguri,dupa gust)
600 g branza dulce
125 g branza feta
2 oua mari
zahar vanilat
rom-optional
1-2 maini stafide

unt topit,pt uns deasupra/ou batut
Ies 36 buc.

Pregatirea-urmezi reteta amalya.

Niciun comentariu: