miercuri, 8 octombrie 2008

Clatite in straturi cu branza




Aceasta retet este una din lucrurile simple care iti fac viata mai frumoasa,fara mult efort.Am adaugat clatitelor marar proaspat si efectul vizual este incredibil,au un aer vesel,distractiv,delicat.Sunt usor de facut,adaugi 1 lingura marar in aluatul pt 9-11 clatite.Pt cum arata si pt gustul bun,sunt candidatele perfecte pt aperitive.

Ingrediente:

2 oua medii
400 ml lapte
230 g faina de paine
un praf sare
1 Lingura marar tocat
1 Lingura ulei fl.soarelui-pt prajit

Ingrediente pt Umplutura;

125 g branza
3 Linguri seminte fl. soarelui/dovleac
7 Linguri feta,rupta
1 Lingura marar proaspat,tocat
sare,dupa gust-optional(daca feta e sarata,nu mai pui)
1 galbenus de la 1 ou mediu


Pt Decor:

2 Linguri Emmentaler ras(da mult ulei cand se inmoaie,asa ca mai bine pu 1-2 Linguri smantana)
crengute marar


Pregatire:

Pregatesti clatitele dupa metoda stiuta,pui umplutura intre ele si decorezi deasupra cu cascaval si crenguta marar.
Este o reteta bogata in calciu.


Reteta aici:

Layered Crêpe Savoury Cheesecake

http://culinarty.sapiensworks.com/articles/layered-crepe-savoury-cheesecake/

2 comentarii:

mariana spunea...

Bine te-am gasit!sint tot Mariana!!!acu te-am descoperit!un blog frumos si imi pare rau ca doar acuma te-am descoperit!Felicitarii!clatitele arata super si mi-ai dat o idee!nu am facut de mult dar ar fi timpul...am sistat clatitele pt.ca....ma duc cu voia ta sa vad ceva frumos!pe curind!!

Mariana spunea...

mariana-multumesc pt aprecieri!Ai un blog?Cum dau de tine?