marți, 30 septembrie 2008

Prajitura aurie untoasa



ingrediente:

125 ml/1/2 cana iaurt
2 1/4 cani faina de prajituri
2 1/2 lingurite praf de copt
3/4 lingurita sare
16 Linguri(2 pachete de 113g fiecare) unt nesatat moale
1 3/4 cana zahar
4 oua mari la temp.camerei
1 Lingura esenta vanilie
1 1/2 cana lapte,la temp.camerei cu 2% grasime

1.Pui pe gratarul cuptorului din mijloc si dai focul la 170*C.Ungi cu ulei 2 forme rotunde de 20 sau
22, forme de chec de 22/33cm,pui hartie,amesteci faina,praful de copt si sarea intr-un bol mare si lasi deoparte.
2.Amesteci untul si zaharul intr-un bol mare cu mixerul la vit. medie pana devine
pufos ,3-6 min.Adaugi
ouale
unul cate unul
pana se incorporeaza cureti aluatul de pe margini,dupa cum e necesar.
.Pui vanilia.
3.Reduci viteza la mic si pui si pui 1/3 din amestecul de faina,adaugi 1/2 din lapte,repeti cu 1/2 din restul de amestec de faina,restul de lapte si termini cu faina ramasa.
(am amestecat ingredientele uscate si zaharul,apoi am pus untul moale,a iesit ca un nisip,apoi am mixat ouale,laptele si vanilia impreuna si am obtinut un amestec neted.Apoi am adaugat restul ingredientelor lichide.
4.La final amesteci cu spatula pana sunt complet combinate.Dai la cuptor,incerci cu scobitoarea.
5.Lasi sa se raceasca pe un gratar sarma 10 min,treci cutitul pe marginea formei,rastorni pe hartie pergament,lasi sa se raceasca complet 1-2 ore apoi glazurezi.

Reteta aici:

All-Purpose Buttery Yellow Cake

http://cookbookjunkie.blogspot.com/2007_08_01_archive.html

Niciun comentariu: