marți, 16 septembrie 2008

Urme pe nisip...



Am spus ca nu voi copia din alte bloguri retete culinare.Preiau din alt blog un post ce m-a facut sa lacrimez.Este o incurajare si un indemn sa privim mai des si cu credinta spre Dumnezeu.

Intr-o noapte am avut un vis...
Se facea ca umblam pe malul marii cu Dumnezeu.
Pe cer au inceput la un moment dat sa se arate scene din viata mea.
In multe din ele se vedeau doua perechi de pasi pe nisip
Insa in momentele grele din viata mea era o singura pereche de pasi.
M-am intristat si l-am intrebat pe Dumnezeu:
"Doamne, ai spus ca daca te urmez,
imi vei fi alaturi intreaga viata
insa am observat ca tocmai in momentele cele mai dificile ale existentei mele
m-ai parasit...
De ce Doamne, cand aveam atata nevoie de Tine?"
Dumnezeu m-a luat de mana si mi-a spus bland:
"Scumpa mea copila,
Eu te iubesc si nu te voi lasa niciodata singura in momentele de incercare si suferinta!
Atunci cand ai vazut o singura pereche de urme
erau pasii mei, deoarece te purtam in brate!"


http://floridecires7.blogspot.com/search/label/spiritual

2 comentarii:

Ina Todoran spunea...

Draga Mariana Imi pare bine daca mesajul meu a ajuns la tine cu adevarata lui insemnatate. Si ma bucur ca l-ai postat si la tin. Permite-mi sa te trec pe lista mea de favorite. Te pup!

Mariana spunea...

ina-Multumesc ca m-ai trecut in listuta ta!Pupici!