joi, 2 octombrie 2008

Suc de coacaze

Coacazele negre contin cantitati mari de Vitamina C,este bine ca fructele sa nu fie oparite pt a nu o distruge.
Coacazele trebuie sa fie bine coapte,se pun intr-un vas se sparg boabele cu o lopatica de lemn.Se stoarce zeama si se amesteca cu un sirop pregatit din 300 g zahar si o ceasca apa pt fiecare litru de suc de coacaze.Se sterilizeaza sticlele de 0,5 litru 18 min si cele de 1 litru 20-25 min.
La fel se face si sucul de agrise.
Pt sucul de mure se procedeaza la fel numai ca acestea fiind mai acrisoare se pune 350 g zahar la 1 litru de suc.

2 comentarii:

Dana2dor spunea...

Draga Mariana, imi place tare mult blogul tau. Este bogat, diversificat si frumos prezentat, asa ca il vizitez zilnic. Pentru ca ma inspiri, ti-am oferit un premiu pe blogul meu. Cand poti, sa treci sa-l ridici. Felicitari si succes in continuare!

Mariana spunea...

Draga Dana,

Ma bucur nespus ca-ti place blogul meu.Iti multumesc din toata inima pt. premiu,sunt cam noua in ale blog-urilor si nu stiu cum sa-l ridic,sau sa-ti vad blogul.Scuza-ma ca nu am raspuns pana acum,dar ca si tine sunt f. ocupata.

Mariana