miercuri, 4 februarie 2009

Chec cu banane si bucati ciocolata



Ingrediente 2 checuri:

2 cani zahar tos
1 cana unt nesarat,moale
6 banane,coapte( 3 cani cand sunt pasate)
4 oua,bine batute
225 g ciocolata neagra,taiata bucati 1 cm
1 lingurita sare de mare
2 1/2 cani faina
2 lingurite bicarbonat sodiu

Pregatire:

Preancalzesti cuptorul la 175*C.
1.Cu mixerul,freci crema zaharul si untul pana se albeste si se umfla.Adaugi bananele(le pasezi cu aparatul de facut piure cartofi,pana nu raman bucati masive),adaugi ouale,bati pana sunt bine amestecate.Adaugi ciocolata si sarea de mare.
2.Cerni impreuna faina,bicarbonatul,de 3 ori.O pui peste amestecul banane ,amesteci pana se combina nu supramixezi.
3.Torni in tavile unse fin,coci 45 min-1 ora,pana scobitoarea introdusa in centru iese curata.Ciocolata care se lipeste pe bat nu conteaza.
4.Racesti 10 min pe gratar,inainte sa o rastorni,treci cutitul pe margine intai.Servesti alaturi de capucino,inghetata vanile si putin rom sau lichior cafea/Kalhua.


Reteta aici:

Chocolate Chunk Banana Bread

http://whiteonricecouple.com/recipes/desserts-sweet-baked-goods/chocolate-chunk-banana-bread/

2 comentarii:

Oana D spunea...

am incercat si eu reteta astazi.
desi nu sunt prea talentata si mai imi lipseste si forma de chec, a iesit f gustos!! lasa o puternica aroma de banane si ciocolata, miam miam!

Mariana spunea...

Oana-ma bucur ca ti-a placut si a iesit bine!desi am cam luat in greutate si am zis ca mai las dulciurile,uite ca ispita iar apare!dar mai bine,cand savurezi o bucata,sa te gandesti si la mine!