luni, 1 septembrie 2008

Oua umplute cu tarhon si capere


Imi place foarte mult tarhonul!Am fost surprinsa de cate ori l-am cumparat sa fiu intrebata de persoane de varste diferite ce fac cu el,la ce il folosesc?Sunt atatea ierburi aromate pe care unii romani tineri sau varstnici nu le-au intrebuintat niciodata macar din curiozitate.Sa va mai dau un exemplu:am o matusa dintr-un sat din ardeal,pe langa Orastie care cand m-a auzit ca pun leustean la ciorba a zis ca nu foloseste d-ala care pute.In partea lor se fac supe,chiar si la nunti si intrebuinteaza patrunjelul.Cred ca am fi mai sanatosi daca macar am incerca sa gustam din tot ce a lasat Dumnezeu.


Ingrediente:

6 oua fierte tari
4 lingurite tarhon proaspat, tocat
2 Linguri ulei masline,extravergin
1 Lingura capere,scurse si tocate
1 Lingura maioneza
2 lingurite salote/ceapa frantuzeasca,tocate
1 1/2 lingurita mustar Dijon
sare si piper dupa gust
2 Linguri tije telina tocate


Pregatire:

Tai ouale in 1/2 pe lung.Pui galbenusurile intr-un bol mic si le pisezi cu furculita,le amesteci cu ulei,maioneza,mustar.Pui peste ele telina,tarhonul,caperele si ceapa.Asezonezi.
Pui umplutura in albusuri,regrigerezi (acoperite) cel putin 1 ora sa-si dezvolte aroma.


Reteta aici:

Deviled Eggs with Capers and Tarragon
http://www.bigoven.com/162962-Deviled-Eggs-with-Capers-and-Tarragon-recipe.html

Niciun comentariu: