duminică, 10 decembrie 2017

Placintele cu branza dulce si stafide






Reteta pentru aluat este a Laurei Adamache-Cornuri pufoase cu ciocolata.Mersi Laura.

Ingrediente:

500 gr faina
50 gr unt
25 gr drojdie proaspata
150 ml lapte
100 gr zahar
2 oua
es. vanilie

Umplutura:

500 gr branza dulce
5 Lg zahar
1 ou
100 gr stafide
es.rom+vanilie

MDP:
Prepari aluatul clasic dospit.Dupa dospire aluatul meu a avut 940 gr.L-am impartit in 14 bucati de cca 67 gr.Am pus bilele cantarite sub folie.Am luat una am intins un disc am pus o portie din umplutura impartita la randul ei in 14.Am sigilat bine aluatul,bila obtinuta am pus-o in tava cu hartie copt si le-am acoperit cu folie si pe ele.Le-am lasat la do spit,apoi le-am uns cu ou amestecat cu zahar pudra vanilat.Le-am copt la 180 C cca 20 min.Super bune!

Nota:

E bine sa folosesti drojdie proaspata.Cea uscata contine E 491(monostearat de sorbitan) ce trebuie evitat.
Daca reteta cere drojdie uscata si vrei sa folosesti proaspata inmultesti cu trei.

ex:10 gr drojdie uscata=30 gr drojdie proaspata





Niciun comentariu: