miercuri, 13 decembrie 2017

Pachetele cu surprize





Ies moi si pufoase!Aluatul este de fapt de Mucenici reteta luata de pe desertologie.blogspot.ro iar eu l-am folosit pentru a le face cu sunca si cascaval.Le-an facut si cu 10 gr zahar in aluat dar si cu 25 gr cum prevede reteta si mi-au placut la fel de mult.

Ingrediente:
 Pt. Maia:
75 gr lapte cald
25 gr drojdie proaspata
50 gr faina Tip 480

Incalzesti laptele,pui drojdia maruntita intre degete,presari faina,amesteci cu telul bine,lasi in loc cald la dospit.

Pt.aluat final:

100 gr ou
10-25 gr zahar
6 gr sare fina
225 gr lapte cald
425 gr faina Tip 480
100 gr ulei

Amesteci ou,zahar,sare,lapte cald,faina.Lasi 1/4 ora la repaus,sa absoarba faina umezeala apoi incorporezi maiaua.Framanti cca 1/2 ora.Dupa ce bati bine coca incorporezi treptat uleiul.Acoperi si lasi la cald sa dospeasca o ora.Scoti pe masa unsa cu ulei,impaturesti si apesi sa iasa gazele.O lasi sa se relaxeze 1/4 ora.Imparti coca in 14 bucati,le acoperi cu folie.Iei o bucata intinzi,pui o lingurita ketchup,presari oregano,pui o bucatica sunca si una cascaval,in unele am pus ardei iute tocat,rulezi,asezi in tava,lasi la dospit.Ungi cu ou,coci la 180 C cca 20-25 min.

Super bune!Mi-a placut mai mult contrastul dintre aluatul putin dulce si umplutura sarata, asta ca sa fiu sincera.


Niciun comentariu: