luni, 16 aprilie 2018

Pâine aurie



Respect Pintili!Ai tras o ghiulea de mi-a mers la suflet!

Reteta:gatesteusor-Paine impletita

Pâine pufoasa ce arata ca un cozonac!
Ingrediente:

500 gr faina Tip 650
120 ml apa
120 ml lapte
10 gr drojdie granule-am pus 25 gr proaspătă
1 lta sare
2 Lg zahar
20 gr unt
3 oua

MDP:

Am procedat astfel: în bol am pus apa, lapte,zahar,drojdia,am amestecat,am pus untul moale și 1/2 din faina,am amestecat,am pus deasupra lor restul fainii și sarea.Am acoperit și am lăsat la dospit pana a crescut bine,am incorporat faina și sarea,am frământat, am lăsat sa se dubleze. Am scos pe masa înfainata am frământat de câteva  ori ,am pliat aluatul de câteva ori,l-am trântit de masa de câteva ori,am format pâinea și am pus-o în tava 30 cm  cu hârtie copt.Am lăsat pâinea la crescut,am taiat-o,am uns-o cu apa și am presărat susan.Am copt-o la 160 C,  cca 35 min. 
Nu am copt-o  la 240 C cum cerea rețeta pentru ca având multe oua și fiind aproape ca un aluat de cozonac m-am gândit ca e prea mare temperatura și am copt-o ca pe cozonac.

Niciun comentariu: