luni, 9 aprilie 2018

Fursecuri rusesti-Pryaniki






Moi,delicioase,stau mult proaspete.Le poti aroma cu:scortisoara,nucsoara,enibahar,cardamom.Le-am aromat cu vanilie.

Ingrediente:

2 galbenusuri mari
2 cani/400 gr zahar
453 gr smantana 20-25%
115 gr unt 82%
1 lta bicarbonat sodiu
1 plic amoniac
1 Lg otet 9°
1 Lg extract menta/vanilie,/migdale
650-700 gr faina

MDP:

Cu mixerul freci galbenusurile cu zaharul si untul.Adaugi smantana mixezi pana se topeste zaharul.Separat amesteci bicarbonatul,aminiacul si otetul.Le adaugi peste amestecul smantana,adaugi aroma dorita.Pui treptat faina sa obtii un aluat lipicios.infoliezi/pui capac peste bol si dai la rece sa poti lucra usor.Cand aluatul e rece scoti cu lingurita aluat si cu mana infainata faci bile cat o nuca.Le asezi in tava cu hartie copt.Coci la 160°C 15-17 min/functie cuptor.Trebuie sa ramana aurii nu sa se rumeneasca ca sa ramana moi si fragezi.Fierbinti ii treci prin glazura.

Glazura:

2 albusuri
2 cani zahar pudra
1 lta extract menta/vanilie

Amesteci toate ingredientele si imbraci fursecurile in glazura.

Nu am glasat decat putini si am facut o glazura de ness.Restul aluatului l-am amestecat cu o mana de nuci tocate mare si o mana de merisoare.
Pentru ca nu am avut timp sa-i coc pe toti o data i-am copt a doua zi si au iesit si acestia foarte buni.










Niciun comentariu: