vineri, 19 ianuarie 2018

Cartofi Lorette


Iată un alt mod plăcut de a folosi cartofii.Am ajuns la aceasta rețetă găsită pe memoire-de-marmite.fr în speranța că vor fi acele gogoșele servite lângă mici la Carul cu bere, ca tare îmi plăceau. Nu au fost dar și asta sunt bune ca gustare/garnitura la ce vrei.Merg foarte bine și la salata simpla în loc de crutoane.Eu le-am folosit la o salata cu ton.

Ingrediente:

600 gr cartofi
25 gr  unt
50 gr parmezan

Pt. Aluatul choux:
200 ml  apa
100 gr unt
100 gr faina
sare
piper
nucșoară
3 oua

MDP:

Fierbi cartofii în apa sărată. Scurgi,pasezi, incorporezi rapid untul și parmezanul.

Pt. Aluatul choux:

Aduci la fiert apa,untul,condimentele.Cand s-a topit untul pui dintr-o data faina,amesteci viguros pe foc pana se ia de pe tigaie.Iei de pe foc și incorporezi foarte repede unul câte unul ouăle.Incorporezi amestecul cartofi.Incingi ulei în tigaie,înmoi linguriță în el și scoți aluat-cat o aluna s-a dai drumul în ulei,nu aglomerezi tigaia ca vor creste.Cand se ridica la suprafață le întorci sa se aureasca peste tot.

Eu am am scos cu lingurița  din aluat și le-am făcut bile cu mâinile înfainate, le-am așezat pe tocătorul  infainat fin și când le-am terminat le-am prăjit. Ăsta după ce am făcut o transa cum prevede rețeta  și mi s-a părut ca e prea obositor.


Niciun comentariu: