marți, 9 ianuarie 2018

Biscuiti fragezi umpluti



Biscuiti foarte buni pe care ii poti umple dupa plac.Eu i-am umplut cu bomboanele ramase de la bradul de Craciun.Mereu raman multe ,poate ca-s prea dulci.

Ingrediente:

Aluat:

cca 180 gr faina+ pt. intins
1 lta praf de copt
1 lta zahar vanilat
65 gr unt la temp. camerei
2 Lg smantana 20%
40 gr zahar pudra

Umplutura:

12 bomboane
2 Lg coniac
50 gr nuca
cca 100 gr biscuiti
2 lte bombate cu cacao

MDP:

Aluat-amesteci toate ingredientele sa ai un aluat moale putin lipicios.Infoliezi dai 1/2 ora la rece.Aluatul meu a avut 460 gr.

Umplutura- topesti bomboanele pe abur.Iei de pe foc, adaugi restul ingredientelor sa ai un amestec tare ce poate fi modelat.Daca este moale va evada din biscuiti.Ca sa nu ai surprize sigilezi bine umplutura.

Pe masa infainata fin intinzi din 1/2 din aluat foaie
,tai dupa plac, pui putina umplutura cat o aluna, rulezi, pui in tava cu hartie copt, coci 180 C.Nu trebuie sa .se coloreze prea mult.

 E de preferat  sa nu întinzi foaia prea subțire. Eu am întins-o subțire ca sa folosesc toată umplutura și au fost super.













Niciun comentariu: