vineri, 22 aprilie 2016

Coronita cu urzici








Am fiert urzici pt mancare.Pasandu-le mi-a venit ideea sa fac si ceva dulce cu ele.Am folosit reteta de la briose cu lapte batut pe care l-am inlocuit cu piure cam de aceiasi consistenta cu laptele,deci nu cade de pe lingura.

Ingrediente:

½ c unt(am folosit ½ c ulei)
¾ c zahar
¾ c lapte batut(am pus 1 c piure urzici)*
2 oua >
1lingurita  vanilina
2 lingurite praf copt
1/4lingurita bicarbonat
1 lingura coaja lamaie (am folosit deshidratata)
¼ lingurita sare
1 lingurita es. rom
nuci
si pt ca mi s-a parut ca nu e prea dulce aluatul la final am mai pus ¼ c zahar.
*daca vrei sa iasa checul mai vernil folosesti ½ c piure urzici si ½ c lapte batut

MDP:

Amesteci ingred. uscate si le pui peste cele umede,amestecate in prealabil,,omogenizeziTorni in forma 25 cm,coci 30 min la 200C.Inchizi focul,intredeschizi usa si lasi 5 min in cuptor.Scoti ,lasi la racit pana poti atinge forma,rastorni.

Checul este umed si pufos,asa cum imi place mie.Nu sunt fan chec inecacios,buretos.Nu are gust de urzici,deci copii nu vor face mofturi.Il poti glazura/felia si umple cu crema preferata.





Niciun comentariu: