joi, 1 februarie 2018

Biscuiți economici pestriti



Iată ce se întâmplă cu o rețetă când ajunge la un "ucenic" puturos/fără chef de lucru.Si cum  sa ai chef sa stai sa păzești cuptorul când soarele te cheamă afară? Dar ce te faci cu devoratorul de dulciuri care se plânge ca i se micșorează stocul si-i trebuie "energie și rasfat"-citez.Degeaba îi spun ca o sa facă diabet,ca zaharul scoate calciul din oase,ca se va îngrașa și câte și mai câte.Imi zice ca el e mai slab deși mănâncă dulciuri cu carul,ca femeile dacă savurează un pătrățel de ciocolata în loc sa fie fericite se simt "vinovate" ca au "pacatuit se streseaza și pentru amărâtă de bucatica de ciocolata o săptămână mănâncă câte o frunza,si de stres tot se îngrașă.Si-i da înainte ca stresul e de vina la toate si-mi zice ca tatăl  sau care abia dacă manca o felie de cozonac de sărbători, nu bea cafea/ceai a făcut diabet din cauza stresului.Aici cam are dreptate.Dar socrul meu avea o "manie" îi plăcea sa îngrijească florile,și vai de cel ce atenta la florile lui,ca știa fiecare frunza,fiecare boboc.Si poate ca ocupându -se de ele uita de stresul de la birou.Dar sa revin la rețetă.
Am ales Funfett biscotti- mynameisyeh.com pentru ca are ingrediente ce le am în casa și mi sa părut ușor de pregătit. Ușor mi sa părut pana am terminat de amestecat ingredientele,dar când a venit cerința  sa împart coca în 1/2 sa fac 2 dreptunghiuri, sa le coc apoi sa le scot,sa le tai  și iar sa le coc mi-a pierit cheful.Asa ca am întins coca în tava 25/35 cm am pus-o la 180C si am  uitat de ea.Cat nu știu, dar ma  trezit mirosul ademenitor al cuptorului.S-a cam bronzat!Dar  e buna și parfumata!Cam dulci mi s-au părut mie nu și lui devo.

Ingrediente:

3 cani/ 360 gr  faina
1 lta  praf de copt
3/4 lta sare
1 cana ulei
1 cana zahar
3 oua >
1 Lg es. vanilie
1/2 cana bomboane colorate am pus 5 Lg rase ornamente colorate
1 mandarina coaja
50 gr nuci
2 plicuri zahar vanilat

MDP:

Am mixat uleiul cu zaharul,apoi am adăugat pe rand câte un ou,a rezultat o maioneza groasa în care am pus coaja de mandarina,zaharulvanilvanilat,es.vanilie.Am cernut faina+praful de copt+sarea,le-am incorporat,am turnat în tava cu hârtie copt,am nivelat,am dat la cuptor.Si gata!









Niciun comentariu: