luni, 19 februarie 2018

Prăjitură cu mere



Rețeta luată de pe azcookbook.com  Apple sharlotka

Am făcut prăjitura duminică în timpul meciului Dinamo-FCSB ca sa-mi treacă nervii care mi i-a dat scorul de 2-0.De aia a ieșit și prăjitură așa de neagra ca sufletul meu și al stelistilor.Nu mă așteptam să joace așa prost.Dl.Becali l-a învinuit pe Vlad. Eu dau vina pe apărare care a fost inexistenta.Eu cred ca dacă nu treci de apărare nu ai cum sa dai gol.Si în meciului cu CFR a fost o faza de gaga când mingea a lovit transversala a ricoșat în teren și erau doi jucători pe linia porții, unul s-a uitat la minge și s-a întors cu spatele la joc și mingea a trecut pe lângă el.Din plasa venea mingea?Deșteptule!Sau îl privea doar pe portar.Am mai observat ca unii faulteaza fără rost doar sa fie eliminați,fac pe nervoșii ca sa meargă la vestiar și sa se ocupe de altceva. Nu ar trebui sa li se permita asta! Dl. Becali da doar prime grase nu și sancțiuni. Ar trebui după fiecare meci sa facă analiza video a jocului cine nu a jucat bine sa primească avertisment iar la următoarea abatere amendă. Așa joaca bine sau nu leafa o primesc întreaga și atunci de ce sa transpiri?M-am bucurat ca nu a pierdut Steaua și pt. ca nu o sa mai cârcoteasca cei care zic ca e favorizata de arbitri și se roagă la Dumnezeu  sa piardă ca să-i ia  locul lui Dica.Dica ar trebui sa ia exemplu de la Caroline Wozniaki care se antreneaza la maraton,ca sa poată susține un meci de tenis de câteva ore, ca sa nu mai spună un jucător profesionist ca nu mai poate sa alerge și sa ceara sa fie scos de pe teren.Nu mai poți sa joci te lași de fotbal!Veteranul echipei Cum poate sa alerge și sa dea și gol?Cred ca are alta educație fotbalistica.Dica trebuie sa știe sa se impună jucătorilor,să-i antreneze ca pe spartani dacă vrea rezultate.
Gata!Mi-am spus oful  sa trec la reteta.

ingredinte:

1 kg mere
2 plicuri vanilie
1/2 lta scortisoara/după gust

4 ouă  mari
200 gr /1 cana zahar
125 gr  faina
1/2 la es. vanilie


MDP :

Cuptor 180C.Ungi forma 23cm.Asezi hârtie copt la baza.Decojesti și tai în patru merele,apoi felii fine.Le amesteci cu zaharul vanilat și scorțișoară.
Mixezi ouăle la temperatura camerei cu zaharul pana ai o crema pala groasa.Cu cât le mixezi mai mult cu atât va creste mai mult pt. ca nu are agent de creștere trebuie mixate bine.Adaugi es. vanilie și faina în ploaie.Pui o parte din mere în forma torni puțin aluat sa ocupe golurile iar mere și aluat.Coci cca  30-40 min. Răcești și răstorni sa ai merele deasupra.


Nota:

E bine sa pui hârtie copt și pe margine și sa nu ungi forma cu unt din belșug cum am făcut eu.Cred ca și de la atâta unt s-a  rumenit prea mult.Dar și din cauza ca au venit cele doua goluri ale Stelei și am lăsat-o de izbeliște.Reteta originala zice sa pui toate merele și peste ele aluatul,dar fiind destul de consistent am crezut ca nu va ajunge pana la baza formei.

Și pt. ca Dl. Becali are oi am și eu una și am și câteva capre care la sfârșitul lui februarie mi-au dăruit iezisori.

Sânziena s-a născut anul trecut chiar de Sânziene.Ea e oachesica mea iubita!Si pentru ca e numai una e cea mai rasfatata oita.



Mark


Karina



Si pe cei nepozati inca:
Sorina

Sorin

Geoni


Lorena

Brenda

Brandy

Voinic








Niciun comentariu: