joi, 22 februarie 2018

Minciunele simple si cu branza






Dica baga-i in viteza pe adormitii astia ca-ti distrug cariera si nu meriti.Cand am vazut cat de infasurati sunt am zis ca va bate cu 6-0,nu m-am inselat cu mult.Au fost penibili!Pana pasau unul altuia ma lua somnul.Si in loc sa paseze spre poarta adversa pasau inapoi,pe laterale nici decum in fata.Cum sa dai gol cand nu ajungi in preajma portii?Italienii din trei pase ajungeau la portar.Care saracu era descoperit ca de fiecare data caci aparatorii i-ai de unde nu-i.Ii dau dreptate patronului cand spune ca odata ajunsi la Steaua nu mai joaca.Eu cred ca tocmai dansul e de vina pentru ca nu intocmeste bine contractul in care sa prevada sanctiuni daca nu joaca la nivelul la care s-a incheiat contractul si nivelul trebuie sa creasca nu sa scada pentru ca ți s-a făcut cinstea sa joci la Steaua.Ca doar nu ai venit sa o sabotezi.Ia sa-l vanda pe unul chiar cu cat l-a luat dar la o echipa de mana a doua si sa vezi cum se schimba treaba o sa le sfaraie picioarele pe teren.E domnul Becali prea cumsecade ca eu chiar daca as pierde niste bani pentru ca mi-au inselat increderea i-as vinde la o echipa din B ca sa-i invat minte si sa nu-si mai bata joc de Steaua.Poate si ca patronul plateste nemunca nu-i place lui Dumnezeu si sanctioneaza.Pana la urma e treaba dansului ce face,dar iti vine sa nu te mai uiti la meciuri ca sa nu te mai enervezi.Iar n-o sa mai ma ia somnul toata noaptea de nervi si o sa umblu a doua zi ca somnambula ca oita si capritele mele vor mancare,apa proaspata si incep sa vocifereze daca nu o au la timp.

Azi va propun o reteta care cred ca se potriveste contextului si anume: Frappe(chiacchiere) di Arianna

Ingrediente:

500 gr faina
1lta drojdie uscata
3 oua mari
1 praf sare
1 lamaie coaja
100 gr zahar
125 gr unt/margarina
2Lg suc lamaie

MDP:

Amesteci faina cu drojdia.Incorporezi ouale,sarea,coaja si sucul lamaie,zaharul,untul bucatele.Framanti sa ai aluat elastic.Il trantesti de masa de cateva ori cu sete gandindu-te la adormitii de pe teren.Intinzi foaie subtire tai dupa plac

Am respectat reteta dar cum fac cam de obicei schimb cate ceva.Am impartit aluatul in 1/2 o parte am facuot minciunele clasice iar 1/2 cealalta am intins foaia foarte subtire si am presarat pe ea branza uscata bine de capra.Apoi am procedat ca la foietaj,am pliat,am presarat branza si tot asa pana am obtinut un patratel.
L-am intins din nou si am taiat fasii iar apoi fiecare fasie am taiat-o bucatele pe diagonala.Le-am prajit in ulei fierbinte,le-am scos pe hartie absorbanta.Minciunelele le-am pudrat cu zahar vanilat bine iar peste cele cu branza am presarat branza rasa cea pe care am pus-o si in interior.


Pofta buna!Si o noapte linistita sa aveti!







Niciun comentariu: