joi, 30 mai 2019

Chec cu vișine





Reteta:Lemon blueberry loaf cake

Am un vișin Erdy Jubileum care se coace la final de mai.Visinile nu sunt prea acre,se pot manca direct din pom.In privința rețetei am marit-o de 1,5 ori și am copt-o în forma 25 cm.

Ingrediente:

1,5 c faina Tip 650  am pus:  3 c/385 gr faina
1/2 lta sare                               3/4 lta sare
1 lta praf de copt                      1,5 lta praf de copt
1 c zahar                                    1,5 c zahar
2 Lg coaja lămâie                      1 lămâie coaja
1 lta es. vanilie                           1,5 lte es vanilie
1 c afine                                       2 c vișine
3/4 c lapte bătut                        275 ml lapte batut
1/2 c ulei                                     3/4 c ulei
2 oua                                            3 oua
1 Lg suc lămâie                         1,5 Lg suc lamaie

Glazura:                                      nu am folosit

1 c zahar pudra
2 Lg suc lamaie

Mdp:

Preancalzesti cuptorul la 180C. Amesteci:faina,praful de copt,sarea
Freci cu degetele zaharul și coaja lămâie, le adaugi în faina.Amesteci separat ingredientele lichide le adaugi în faina,omogenizezi, adaugi vișinile. Coci 30-40 min. Lași 15 minute în forma,apoi scoți pe grătar. Picuri glazura pe checul rece







Niciun comentariu: