marți, 3 iulie 2018

Friptura porc cu sos chimichurri









Rețetă am vazut-o la paprika și aparține lui Jaques Pepin. Mi-a plăcut și am pus-o în aplicare însă cu porc nu cu pui.Coriandrul deși l-am cultivat câțiva ani nu m-am putut împrieteni cu el,așa ca am pus patrunjel în rest am respectat rețeta.

Ingrediente:

1/2 c  coriandru tocat
1/2 c ceapa verde tocata
1 lta organo uscat
1/2 lta fulgi chilii
1/2 lta sare
2 Lg suc limeta
1/3 c ulei măsline
1 Lg usturoi tocat
1/2 c ridichi tăiate julien

MDP:

Amesteci toate și presari pe friptura fierbinte.Am pus și ardei iute roșu nu prea iute, ca sa fie mai colorat.Am sa pun și coaja de lămâie când am sa-l fac ca sa fie și mai aromat.

Pt friptura:
 ceafa porc

Pt marinada
sos soia dark
sos soia sweet
Sos Worcester
Zahar brun
Ulei

Amesteci ingredientele pt marinada,acoperi carnea peste tot dai la rece pana folosești.


Niciun comentariu: