vineri, 13 martie 2015

Planseta dorita



De foarte mult timp imi doream o planseta si tot o cautam la articolele de menaj.Mare eroare ea nu se afla nicidecum acolo.Am gasit-o la raionul constructii sub denumirea de Placa din lemn de molid lamelat incleiat,este din material ecologic  si are dimensiunea de 18/500/800 cm,si a fost f ieftina 26 lei.I-am facut o husa si nu mai folosesc masa din bucatarie/blatul mobilei de bucatarie,este mult mai igienic.Pana acum ma gandeam ca as putea sa o fac dintr-un blat de masa taiat pe ½ sau sa cumpar o bucata de blat pt mobila bucatarie dar erau cam scumpe.Ca intotdeauna solutia este chiar langa noi.
Am uitat sa a spun ca tot in Dedeman(Valea Cascadelor) am gasit si o piatra de granit (pt copt painea)e adavarat ca am luat-o cam mica 30,5/30,5/1 cm si a costat in jur de 7 lei,aeau si mai mari si mai groase dar trebuia sa o tai dupa dimensiunea cuptorului(indesit),in magazin nu o taiau,dar bine ca am gasit de unde s-o cumpar,ca am vazut ca multi isi doresc si nu stiu unde sa caute-la raionul de gresie,faianta.

Niciun comentariu: