luni, 24 decembrie 2018

Turta dulce






Reteta:Medovniky slovak spiced honey cookies

Ingrediente cca 40 buc.

650 gr faina
300 gr zahar pudra
2 Lg bicarbonat
1 lta cuișoare
1,5 lte scorțișoară
1/4 lta nucșoară
1/4 lta enibahar
1/4 lta anason
1 praf piper negru
1 lămâie coaja
3 oua medii
160 gr miere lichida
125 gr unt 82%
migdale pt decor

MDP:

Amesteci ingredientele uscate.Incalzesti ușor untul și mierea pana se topește untul.Le adaugi în faina împreună cu ouăle. Amesteci bine.Rezulta un aluat lipicios.Acoperi,dai la rece o ora.Intinzi 1/2 cm gros.Tai,așezi în tava,decorezi cu migdale și glazura.

Glazura:

1 albuș
200 gr zahar pudra
1 Lg suc lămâie

Amesteci toate.


Nota:

Nu este mult 300 gr zahar în aluat.Mi s-a parut mult,mă gândeam ca o sa mă leșine dar sunt dulci cât trebuie.

Doresc sa pregătiți turta dulce sa o serviți lângă un vin fiert și sa va bucurați alături de cei dragi de zilele minunate ale Crăciunului.
Moș Crăciun sa va aducă tot ce visați și poate chiar un"Mos" frumos ca al meu.



Desenul îmi aparține.








Niciun comentariu: