sâmbătă, 29 septembrie 2018

Fursecuri cu unt si condimente




Reteta mccormick.com
Spiced butter cookies

Dulci, fragezi,parfumati!

Ingrediente:

1 c/2 bete/227 g unt inmuiat
1 c zahar
1 praf sare
1 ou
1 lta scortisoara
1 lta ex vanilie
1/4 lta nucsoara
2 c faina

Mdp:

Mixezi untul cu zahar,sare,ou,condimente la viteza medie pana e pufos.La viteza mica pui treptat faina.Faci sul,infoliezi,dai la rece o ora.
Cuptor 180°C.Faci bile pui in tava neunsa.Inmoi furculita in zahar pudra si presezi usor.Coci 12 min pana se rumenesc usor pe margini.Racesti un min in tava apoi pe gratar.

Nota:

I-am lasat la rece peste noapte.I-am taiat felii de 1/2 cm si i-am pus in tava cu hartie copt la distanta ca se latesc.Cativa i-am facut bile,i-am trecut prin faina si i-am apasat cu furculita trecuta prin faina.

Unii i-am rumenit,au ieșit crocanți și ne-au placut mai mult.

Niciun comentariu: