duminică, 30 septembrie 2018

Septembrie Princiar



În aceasta zi frumoasa de septembrie am asistat prin intermediul Româniatv la nunta Principelui Nicolae cu domnisoara Alina Maria Binder.Doi tineri ce au fost însoțiți în aceasta zi de neuitat de romani veniți de pretutindeni sa le fie alături. S-a comentat ca Prințul a fost trist de lipsa mamei de la nunta sa.Dl Coarna a subliniat foarte frumos spunând ca Prințului i-a fost alături Maica România. Felicitări Dl. Coarna! Și eu sunt mama și chiar dacă copilul meu ar fi un ucigaș,l-as ierta și nu as umbri sub nici o forma cea mai fericita zi din viața lui.Iubirea mamei pentru copilul ei nu are margini și nu tine seama de conveniente.Dl.Dragomir a spus:dacă PSD-ul s-ar lipi de Prinț și nu Prințul de PSD ar câștiga garantat președinția la viitoarele alegeri și știe ce spune.Printul are un mod de a fi ce te face sa-l placi instantaneu.Emana o căldură,bunătate si modestie ce te cucerește. Bunicul Regele Mihai de acolo de-a dreapta Domnului cred ca i-a binecuvantat si le-a fost alaturi.Plimbarea în trăsură m-a dus cu gândul la nunta Prințului William.Foarte frumos moment!
Le doresc proaspeților căsătoriți casa de piatra și urmași cât de curând.

Apropo nu înțeleg cum fiului unei prințese i se retrage titlul.S-a mai pomenit ca în Franța, Anglia,etcetera prințului/prințesei sa îmi se retragă dreptul dat de nașterea sa.Si nu înțeleg cum poate fi prinț un cetatean însurat cu o prințesa iar unul născut dintr-una nu.Poate mă lămurește și pe mine cineva.
Cert e ca în Republicile ăsta apar "baroni" acuzați de corupție, frauda,președinți ce iau chirii necuvenite și nu se simt sa înapoieze banii statului/proprietarului .N-am văzut nici un monarh în situația ăsta. Ce spuneți de asta?



Niciun comentariu: