marți, 2 iulie 2019

Pasta de mei


Am luat rețeta de pe editiespecialapress.ro
Am modificat-o pentru ca nu mi-a plăcut.

Ingrediente:

1 c mei decorticat
1 morcov mare
1/2 lta sare
2 Lg ulei
2-3 Lg nucă măcinată

Mdp:

În tigaia încinsă fără ulei pui meiul.Il rumenești cca 3 minute,amesteci cu lingura.In vas de 1,5 litri pui meiul și 2 c apa călduță, lași sa se înmoaie. Scurgi si-l fierbi cu 4 c apa pe foc mediu 30-40 minute pana e moale.Amesteci periodic.Scurgi în strecurătoare. L-am lăsat pe foc pana s-a îngroșat ca mămăliga. Fierbi morcovul.Pastrezi 50 ml supa de morcov.In blender pui meiul,sare,morcov,supa,ulei,obții o pasta tartinabila. Adaugi nuca.Am adăugat 6 Lg cu vârf de nucă și tot nu mi-a plăcut. Am împărțit în 3 părți egale.Intr-o parte am pus 1/2 ceapa tocata fin și suc lămâie. În alta am pus 1/2 ceapa tocata și măsline.In ultima am pus 6 căței usturoi și o Lg oțet de mere.M-am gândit la scordolea și pâinea am inlocuit-o cu mei.Am sa dau și rețeta de scordolea. Ăsta pentru ca unii fac un piure cu nuci si-i zic scordolea. Nu au ce căuta cartofii în ea.


Niciun comentariu: