luni, 10 iunie 2019

Gem de rubarba

Cu rubarba am făcut cunoștință în Germania într-o excursie.Foarte des eram serviți cu compot de rubarba verde și varza Bruxelles.Sincera sa fiu compotul nu mi-a plăcut și nici verișoarele sotate. Am luat la început din curiozitate sa văd cum e asta roșie și mi-a plăcut. Nu iese foarte mult gem din aceasta cantitate,cât sa vezi dacă te împrietenești cu ea.La noi nu a rezistat mai mult de doua zile.

Ingrediente:

500 gr rubarba
300 gr zahar
1/4 lămâie-sucul
vanilie-optional

Mdp:

Tai tijele pe lung,apoi bucatele 1/2 cm. Adaugi zaharul,sucul lămâie, lași sa-si lase suc rubarba,amesteci rar.Asezi pe foc mic,fierbi pana se îngroașă. Poți aroma cu vanilie/scorțișoară. Cu vanilie e de vis!Eu am lasat-o simpla,pentru ca ne place gustul rubarbei.


Niciun comentariu: