duminică, 14 octombrie 2018

Cornulețe unguresti





Rețetă adaptata americanheritagecooking.com  Apricot Kolaches
Un aluat foarte bun.Ies foarte fragede.
Ingrediente:

2 1/4 c (288 gr) faina
1/2 lta sare
227 gr crema de brânză
1 c (227 gr) unt moale

Pe rulat aluatul:
1/2 c zahar tos

Umplutura:

 200 gr Dulceață caise
100 gr  Nuci măcinate
40 gr  Fulgi cocos
es.rom/vanilie

MDP:

Aluat:
Cerni faina și sarea,lași deoparte.
Mixezi electric brânza și untul 3-5 minute pana-s cremoase.Reduci viteza la mic,adaugi faina în 5 transe.Incorporezi de fiecare data bine faina.Aluatul e moale,nelipicios.Imparti în 4 bucăți, aplatizezi de 2 cm. (Eu am format un dreptunghi de 2 cm,iar cand am inceput lucrul,l-am taiat in 1/2.)Infoliezi, dai la rece minim 2 ore pana aluatul e tare.
Preancalzesti cuptorul la 190C/375 F. Iei o bucata aluat o înfainezi pe ambele fețe întinzi de 3 mm.Tai patrate mici de 6 cm.
Nu cred ca e bine cum prevede rețeta sa întinzi pe zahar pt ca rămân resturi când tai și când le refolosesti vor avea prea mult zahar.Eu am taiat patratele,am pus umplutura,apoi le-am asezat pe zahar in farfurie ,am lipit colturile.Coci 12-14 min.Cornuletele nu trebuie sa se coloreze.



Niciun comentariu: