marți, 15 mai 2018

Coaste lipicioase de ied







Dacă îți plac coastele lipicioase de porc sigur iți vor plăcea și astea. Nu sunt foarte dulci.
Ingrediente

900-1000  gr  coaste ied matur/1 an
2 foi dafin
3 căței usturoi tocsti

40 ml sos soia dulce ( Delhaize-Sweet soy sauce)
35 ml sos soia dark ( Delhaize-Supreme dark soy sauce)
1 vârf cuțit fulgi Chili
125 ml apa
30 ml vodca
1 vârf cuțit piper
1/2 lta pudra usturoi
1 Lg rasa zahar brun

MDP :

Fierbi carnea cu foile dafin și usturoiul tocat pana e făcută. O scoți și o pui în marinata de soia, o întorci sa se ungă peste tot.In acest moment o poți pune la cuptor la 200 C,  20 minute și din 5 în 5 minute o ungi cu marinada.Eu am pus-o  în tigaie și am pus în continuu sos peste ea și am lăsat-o pana sosul sa îngroșat și împuținat. E mai ușor și cu același rezultat.

Un parfum de iasomie pt voi


Și unul suav de bujor





Sau poate  ceva dulce








Vedeți ca sunt darnica cu dulciurile.Nu ca as avea colesterolul mare și trebuie sa mă abțin, chiar îl am mic,asta poate ca din 2015 când îl aveam foarte mare și m-am apucat de crescut capre și am băut la greu lapte și am mâncat brânză de capra a scăzut la 95.


Niciun comentariu: