miercuri, 22 aprilie 2015

Biscuiti Tunisieni





In zorul pregatirilor de Paste,am comis-o din nou,asa se intampla cand iei o reteta de buna si nu pui dovlecelul/capul la contributie.
Am ales reteta Biscuiti Tunisieni 1 care prevede:
2 oua
2 lingurite
zahar vanilat
150 g zahar pudra
125 ml ulei
cca 500 g faina
1 plic drojdie
Am inceput lucrul si nu se lega de loc,am mai pus 2 oua,am pus drojdie instant,am pregatit,copt si au iesit tari ca si cum nu as fi pus nimic de crescut.E si de inteles pt ca nu avea cum sa creasca drojdia in asa o coca densa.


Deci chiar a fost o retetaminunata.ro

si acum reteta corecta:
2 oua
2 lingurite zahar vanilat
150 g zahar extrafin
125 ml ulei vegetal/fl. soarelui
cca 500 g faina care creste singura/cu praf de copt
Incalzesti cuptorul la 190C/ 180C,cuptor ventilat,pui hartie in tava de copt.
Bati cu furculita:ouale,zahar,ulei.Adaugi treptat faina,amesteci cu mana,sa nu ai cocoloase,pana nu se mai lipeste de degete.Daca preferi biscuiti mai fragezi pui faina mai putina.Formezi bile mici,apoi formezi intre  degete biscuitii,coci cca 10 min pana sunt rumen aurii.

reteta:



Niciun comentariu: