vineri, 11 august 2017

Vinete bulgaresti in sos picant




Ingrediente:

2-3 vinete
ou
pesmet

Pt. Sos:

1 ceapa
1 morcov
1 Lg faina
2 Lg pasta tomate
2-3 rosii rase
2-3 catei usturoi/ dupa gust
patrunjel tocat
1. lta zahar-optional
boia iute/ boia dulce+ fulgi chili/ ardei iute din belsug

MDP

Tai vinetele rondele,presari sare,lasi la scurs.le treci prin ou,pesmet,rumenesti in ulei,scoti pe hartie absorbanta.
Pt. Sos: in putin ulei calesti ceapa tocata,pui morcovul ras fin,sare,piper,calesti bine,pui faina,pasta tomate si 1 cana apa, fierbi,adaugi rosiile,boia,usturoiul tocat,zahar,la final adaugi patrunjel,apoi torni peste vinete.Servesti cu cascaval ras deasupra,calde/reci.

Nota:

Am modificat putin reteta:

Vinetele le-am dat intai prin faina si apoi prin ou si pesmet.Nu am turnat sosul peste ele, pt. ca nu ar mai fi ramas crocante si nu mi-ar fi placut.In loc de cascaval care e foarte bun cand sunt calde am pus telemea de capra, ca am berechet.Vezi reteta daca vrei/ai lapte sa o faci.In plus a doua zi cascavalul nu mai era bun rece.Zaharul nu era dat in reteta, dar cand folosesc rosii eu il pun.



Niciun comentariu: