duminică, 6 februarie 2022

Brioșe cu merișoare

 

Rețeta : Vanilla muffins-Michael Lim




Fragede,aurii nu prea dulci.

Ingrediente:

250 gr făină simplă

1/2 lta sare

1 1/2 lta praf de copt

1 lta esență vanilie

150 gr zahar

3 oua mari

150 gr lapte

75 gr ulei

75 gr unt topit

75 gr merisoare

Mdp:

Amesteci făina,sare,praf de copt,vanilie,adaugi zaharul,amesteci bine.Separat bați bine ouăle,adaugi lapte,unt,ulei,omogenizezi,le torni în făină in fir subțire,amesteci cu un tel.Pui sa aluatul in cană măsurare,torni în forma de brioșe unsă cu unt topit,presari stafide(spune rețeta).Coci 200 C,18-20 minute.Scoti ungi cu gem caise.

Am pus 120 gr lapte și am incorporat merișoarele in aluat.Nu mi-a ieșit așa fluid aluatul,dar nici nu au căzut toate la fund.Merisoarele le-am ținut în apă fierbinte,apoi le-am stors bine.











Niciun comentariu: