vineri, 16 martie 2018

Briose/Prajitura cu fructe







Reteta adaptata littlesweetbaker.com Bakery style chocolate chip muffins
A iesit o bunatate de prajitura!

Ingrediente:

2 1/2 cani(308 gr) faina
1Lg (13 gr) praf de copt
1 lta (5 gr) bicarbonat
1/2 lta (2,5 gr) sare
1/2 cana (114 gr) unt nesarat la temp. camerei
1 cana (200 gr) zahar
2 oua mari
1 cana (250 ml) lapte/lapte batut*
1 Lg (15 ml) es.vanilie

275 gr cipsuri ciocolata- pt briose

Pt. Umplutura fructe:

Prune congelate
Zahar dupa gust
1 Lg scortisoara
1 Lg  plina cu amidon

* am pus 300 gr iaurt grecesc 2% si 50 ml apa


MDP

Amesteci faina,praful de copt,bicarbonat,sarea.Separat amesteci untul,iaurtul,apa,ouale,zaharul,vanilia si am pus si super es. rom.
Combini cu lingura cele doua amestecuri.Torni in tava 35/25 cm cu hartie copt 1/2 din aluat pui cu lingura umplutura si asezi cu lingura deasupra restul aluatului.
Coci la 210 ° C 5 minute,apoi micsorezi la 160°C si mai coci cca 15 minute.

Pt.umplutura:

Prunele dezghetate (cred ca au fost cam un kg, au fost cam multe ca am mai oprit 4-5 Lg) le-am pus pe foc cu zahar si scortisoara,le-am fiert putin apoi am pus amidonul dizolvat in 150ml/o ceasca cafea apa le-am fiert putin si am lasat la racit.

Asa frumos mirosea ca am mancat 1/2 din ea abia ce s-a racit putin eu si mon cher.






Niciun comentariu: