sâmbătă, 6 noiembrie 2021

Ostropel de pui

 



Rețetă adaptată după: Ostropel de rață-Sanda Marin

Ingrediente:

1 pui mare/rață mijlocie

1 Lg untură/2Lg ulei

3 cepe feliate fin

1/2 Lg făină

1 Lg bulion

2 căței usturoi

10 boabe piper

1 foaie dafin

2 Lg oțet de vin

sare

Mdp:

Tai puiul/rața bucăți, îl sărezi și înăbuși în ulei/untură, rumenești.Adaugi cepele, făina,amesteci până încep să se rumenească.Stingi cu puțină apă caldă.Adaugi bulionul/pastă tomate, usturoiul feliat,sare,piper,dafin,fierbi până carnea e destul de fragedă.Cand e aproape gata adaugi oțetul,mai dai un clocot.Sosul trebuie să fie potrivit de scăzut.

Servești simplu sau cu piure de cartofi,orez fiert sau mămăliguță și o salată.

Eu am pus și câțiva morcovi tăiați bucăți mari, pentru că îmi place să-i găsesc în mâncare.

N-am mai făcut de mult această mâncare,cu toate că îmi place,am cam uitat de ea(acum îmi place să încerc ceva nou,sa ies din rutină)însă domnul meu a avut poftă și i-am făcut pe plac.

Fetițele și băiețeii mei:Diana-ochi albaștrii,

Rex,Tom cenușiul și Negruța










Niciun comentariu: