vineri, 24 iulie 2020

Plăcintă turnată cu ciuperci



Rețetă este a unei rusoaice, este cel mai pufos aluat încercat până acum.Am să-l fac și cu fructe mai dulci sau cu gem.
Și pentru că ieri am făcut tarta cu dovlecel și ciuperci la care am folosit mărar, azi am zis sa schimb verdeața și să folosesc pătrunjel.

Ingrediente :

Aluat:

3 ouă
300 gr smântână 20%
120 gr făină
1/3 lta sare
120 gr făină
10 gr praf de copt

Umplutura:

350 gr ciuperci
1 legătură ceapa verde
1 Lg unt
1 Lg ulei
1/2 legătură pătrunjel -frunzele
Sare
Piper

Mdp:

Peste smântână pui ouăle, sare,omogenizezi, adaugi faina amestecata cu praful de copt,o cerni. Torni puțin mai mult de 1/2 din aluat în forma unsa și tapetata cu făină. Am copt-o in tigaia fonta de 24 cm.Așezi cu lingura ciupercile în strat subțire la început, apoi mai pui altele deasupra.Torni aluatul rămas sa acopere ciupercile. Presari susan, coci sa fie aurie, nu rumena ca a mea din cauza cuptorului.











Niciun comentariu: