miercuri, 27 noiembrie 2019

Rulada cu fructe





Aluat pufos auriu și bun ce îl poți umple cu mere, mac,dovleac,nuci/cu ce-ti trece prin minte.Eu am ales gutuile,ca pomii mei au fost plini de fructe anul ăsta.

 Ingrediente :

160 gr faina (am pus Tip 650)
60 ml lapte
50 gr unt 80%
2 gălbenușuri
2 lte drojdie uscata
2 Lg zahăr
1 plic vanilie
1/4 lta sare

Umplutura:

500 gr gutui
50 gr zahar/după gust
1 Lg unt
1 plic vanilie

Scorțișoară

Mdp:

În laptele cald la 37 C ,pui drojdia,lași sa se activeze.Freci gălbenușurile cu zaharul,sare,vanilie sa ai o crema.Adaugi peste ele maiaua.Adaugi treptat faina,la final untul topit călduț,frămânți. Lași la crescut sa se dubleze.
Întinzi o foaie 30/25 cm, întinzi umplutura,presari scortisoara,rulezi,sigilezi. Așezi rulada pe o hârtie mare de copt,o înfășori de doua ori,lași cam un centimetru intre ea și hârtie. Așezi în tava cu hârtie copt,lași puțin la dospit.Coci 170 C cca 20-25 min.
Scoți din hârtie pe grătar la răcit. Pudrezi cu zahar vanilat.


* gutuile le-am cântărit după ce le-am gătit.

Niciun comentariu: