vineri, 10 august 2018

Lichior de mure





Nu stiam cum se face acest lichior,asa ca am cautat reteta in Carte de bucate de M.Sevastos
Nu da reteta de lichior de mure dar l-am facut ghidandu-ma dupa lichiorul de fragi insa am marit cantitatea de fructe cu 200 gr.

Ingrediente:

1 kg zahar
500 gr fragi/mure(am pus 700 gr)
1/2 litru alcool rafinat 96 grade *

MDP:

Pui in damigeana 3 litri toate ingredientele.Scuturi din cand in cand sa se topeasca zaharul.Lasi 4 zile la temperatura camerei.Dupa acest timp filtrezi prin vata/hartie filtru si tragi in sticle.

* nu strica lichiorul prin înlocuirea alcoolului rafinat cu tuica/palinca.Acela nu este lichior ci doar o tuica colorata sau tuica cu fructe.

**am vazut alta reteta ca lasa 3-4 luni fara sa filtreze,sa se dezvolte aroma.


Important:

Sucul de mure se foloseste impotriva Heliobacter pylori care afecteaza foarte multi adulti și copii.Ti-ai facut si tu testul de de depistare a bacteriei? Daca nu, ce mai astepti?Cere medicului de familie și pediatrului un test.O sa fii surprinsa cand o sa vezi ca il ai.Poti sa o ai de ani buni și sa nu ai nici un simptom.O simpla constipație te poate pricopsi cu ea.

Impotriva acestei bacterii periculoase se consuma:
usturoi,suc merisoare,suc de grapefruit rosu,brocoli ce contine sulforafan ce actioneaza ca un antibiotic puternic.E nevoie de 70 gr/ zi,uleiuri esentiale de:oregano,cimbru,arbore de ceai,scortisoara,cuisoare,musetel,menta,lemongrass.

Netratata aceasta bacterie duce la:
anemie,hipotensiune,cancer,etc.

V-am stresat? Va ofer o prăjitură ca sa va treacă.Analiza însă va invit sa o faceți!





Niciun comentariu: