vineri, 29 octombrie 2021

Chiflele conopidă și cartofi

 




Rețeta: whereismyspoon.com

425 g cartofi

300 g conopidă

100 g cheddar ras

3-4 Lg pesmet

1 ou

2 lte mărar tocat-am pus 1 legătură pătrunjel

4 cepe verzi subțiri, tocate-am pus o ceapă medie

1 1/2 lta sare

1/4 lta piper

1/2 lta boia dulce

nucșoară

In plus:

2-3 Lg făină

2 ouă

100 g pesmet

2 Lg ulei


Mdp:

Fierbi apă cu sare,adaugi buchețelele conopidă și cartofii,fierbi cca 15 min pana-s moi.Scurgi, răcești complet,amesteci cu restul.Eu am pus și o bucată zdravănă de brânză cremoasă de capră- producție proprie că mi s-au părut că-s prea mulți cartofi.Formezi chiftelele,le treci prin faina,ou,pesmet(,a făcut 16 bile le-a aplatizat) le-a pus in tava,le-a uns cu ulei,le-a copt 15 min,le-a întors le-a mai copt 15 min, pana-s rumen aurii și crocante.

Eu le-am prăjit în ulei că nu mai avea răbdare,că de o săptămână îmi zisese sa le fac și am tot lungit-o.
















Niciun comentariu: