luni, 25 aprilie 2022

Tort mizerie

 


Rețeta: Este cel mai gustos tort pe care l-am mâncat vreodată! Toată lumea va cere o rețetă- Lecker mit Ann

De Paștele asta am vrut sa fac un tort cu blat umed, cremă din belșug.Am ales câteva rețete,una avea în cremă Agar Agar pe care nu-l aveam și nu prea agreez gelatina că să-l înlocuiesc.Asa că m-am oprit la asta.

N-am fost prea inspirată.Blatul se sfărâmă,aproape că nu-l poți tăia,din acest motiv nu are trei foi.Una care s-au făcut praf am fărâmițat-o și am îmbrăcat "tortul".Crema e o budincă cu unt,am aromat-o cu rom,siropul- apă cu zahăr,i-am pus coniac,cu toate îmbunătățirile nu mi-a plăcut.Prea multă de cacao.Soțul mi-a zis să fac o cremă de vanilie,că să-l poată mânca.

Reclama autoarei: umed se topește în gură.

Blat:

250 g făină

2 lte praf de copt

1 vârf cuțit sare

Vanilie

150 g zahăr

3 ouă

100 g ulei

60 g cacao

200 g apă fierbinte

Forma 22 cm

Crema:

100 g zahăr

40 g cacao

50 g amidon

150 g unt

Glazura:

60 g ciocolată

60 g smântână grasă

Nu merită să mai mă obosesc cu Mdp!


Flori de cireș


Bogăția și parfumul lor să vă însoțească toată viața.

Flori din gradina mea:








Lalele, lalele,

Frumoasele mele lalele

Cât îndrăgesc aceste flori 

Cu chipul în mii de culori.

Și altele:



















Niciun comentariu: